Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Aktuální informace

Cvičení pro dospělé

Pro ženy i muže, slečny i mládence nabízíme širokou paletu cvičení, aerobiku a dalších pohybových aktivit, včetně strečinku či jógy nebo pilates.

Relaxační cvičení rozdělujeme dále na:

  • Bosu pilates: BOSU® (z anglického both side up neboli oběma stranami nahoru) je balanční podložka, při cvičení na ní se aktivuje hluboký stabilizační systém – toto cvičení má silové, strečinkové i rehabilitační účinky. Cvičí se v sálovkách.
  • Hatha jóga: Jde o systém nenáročných a jednoduchých jógových cvičení, má pro tělo a duši rekonvalescenční a terapeutické účinky. Spojením vědomého dýchání, pomalého zaujímání ásan (pozic těla) a výdrže v nich dochází k cílenému uvolnění fyzických, ale i psychických blokád, a tím i k redukci napětí a stresu. Hatha jóga se zaměřuje především na zpružnění a zpevnění páteře, velkých kloubů a svalů, které mají tendenci ke zkracování. Lekci začínáme většinou vsedě či vleže, následují rotační/torzní pozice, Pozdrav slunci, stojné pozice, dále pozice v sedu, v lehu a v kleku, poté opět torzní/rotační pozice. Každá lekce se skládá s pránájámy (ovládání dechu), asán (tělesných pozic) a závěrečné relaxace (meditace).
  • Jóga pilates: Je to dynamické cvičení, ale i program rehabilitačního charakteru, který využívá prvků jógy, pilates, 5 tibeťanů a strečinku v různých kombinacích s plynulými přechody. Tímto cvičením se zvyšuje vytrvalost, síla, pohyblivost, ohebnost i koncentrace. Zlepšíte si držení těla a dýchání, budete vitálnější a dosáhnete psychické a fyzické rovnováhy.
  • Pilates: Prostřednictvím pilates se naučíte správného držení těla, ale také s ním efektivněji pracovat. Dochází aktivaci svalů dna pánevního, čímž se předchází bolestem v bederní části páteře. Pro všechna cvičení pilates obecně platí, že vedou ke zlepšení psychického i fyzického zdraví.
  • Pilates s míčem: Jde o cvičení v kombinaci s velkým míčem, naučí vás ještě lépe a efektivněji pracovat s tělem. Cvičení přispívá ke správnému držení těla, aktivaci svalů pánevního dna, správného posílení hlubokého stabilizačního systému a předcházení bolestem zad.
  • Power jóga: Je cvičební systém zaměřený na protažení svalů celého těla, rozvíjí jak psychickou kondici člověka, tak souměrně a celistvě svalový korzet. Setrváváním v pozicích se posilují svaly, které mají tendenci k atrofii, tedy ochabnutí, zároveň se díky správnému dýchání protahují svaly s tendencí ke zkracování. Pravidelným praktikováním power jógy mizí znaky špatného držení těla, lidé si uvědomují správné dýchání, lépe fungují tělesné orgány, krevní oběh a tedy prokrvení tkání, zlepší se pohyblivost kloubů. Power jóga pomáhá také v boji proti bolestem pohybového ústrojí. Blahodárně ovlivňuje psychiku. Je to též kvalitní prevence úrazů, zdravá kompenzace jakéhokoli sportu, který způsobuje jednostranné zaměření. Power jóga je skvělá pro ženy i muže, věnuje se jí stále více vrcholových sportovců.
  • Strečink a pilates: Jde o kombinaci protahovacích a posilovacích cviků s důrazem na aktivaci hlubokých zádových svalů a svalů dna pánevního, která vede ke správnému držení těla.
  • Chi-toning: Je novinkou mezi lekcemi „body and mind“ (tělo a duše), jež vytváří systém cvičení, který efektivně působí na celý pohybový aparát. Chi = energie, toning = zpevnění. Jde o dynamické cvičení, ale i program rehabilitačního charakteru, který využívá prvků jógy, pilates, pět tibeťanů a strečinku v různých kombinacích s plynulými přechody. Cvičením chi-toningu se zvyšuje vytrvalost, síla, pohyblivost, ohebnost a koncentrace. Zlepšíte si držení těla a dýchání, budete vitálnější a dosáhnete psychické a fyzické rovnováhy.
  • Naše doporučení pro cvičení, jógu a pilates: Oblečení, ve kterém se cítíte příjemně a v hlubokých předklonech nepřekáží, nejlépe upnuté. Podložky jsou k dispozici v sále.

Aerobní cvičení s posilováním

  • AE Class: Aerobní cvičení se třemi bloky - choreografie, posilování problémových partií, protažení.
  • AE Mix: Po zahřátí při jednoduché sestavě základních prvků následuje posilování problémových partií a všech svalových skupin. Nechybí závěrečné protažení a uvolnění posilovaných svalů.
  • BB+Ball: Cvičení na velkých míčích, které je účinné a zábavné. V různých pozicích se aktivně zapojují a posilují svaly celého těla. V hodinách se pro zpestření občas používají činky, overbally (malé míče).
  • Bodystyling: Jednoduché prvky spojené do krátké choreografie sloužící k zahřátí těla prokládané cviky zaměřenými na posilování svalových skupin.
  • BOSU®: Jde o cvičení na speciální podložce v podobě přepůlené „zeměkoule“. Bosu je anglická zkratka pro both side supe, tedy oběma stranami nahoru. Používá se pro různé druhy balančních cvičení. Pevná plocha „zeměkoule“ má 63,5 centimetrů v průměru, kopule by měla být nafouknutá do výšky cca 22 centimetrů. Dvě zapuštěné rukojeti na boční straně desky slouží k otáčení a nošení.
  • EMP® (European Muscle Power®): Účinné posilování svalů celého těla s činkami a vlastní vahou. Koordinačně nenáročné, vhodné pro začátečníky, pokročilé i seniory. Tato hodina patří do konceptu European Aerobic, kdy EMP je průpravou k European Aerobicu a Stepu. Lekce probíhají každý sudý pátek od 11 hodin a střídají se s EPS®.
  • ESG® (European Spin Gym®): Jde vysoce účinný trénink celé svalové soustavy pánve, zad, šíje a oblasti ramen, zohledňující lékařské pilíře rehabilitace zad. Cviky nutí i nejmenší svaly a jejich úpony podél páteře převzít svou funkci ochranného pilíře po celé její délce. Díky intenzivnímu cvičení dochází ke zcitlivění vnímání v oblasti páteře a ke změně jejího postavení i v každodenním životě. Mobilizační cviky zdokonalují uvědomování si jednotlivých úseků páteře a zlepšení pohyblivosti se pak projeví v předcházení blokád meziobratlových kloubů a chronicky se vracejících bolestí zad. Koncept je sestaven tak, aby podporoval přirozenou pohyblivost. Lekce probíhají každý lichý pátek od 11 hodin a střídají se s EMP®.
  • European Aerobic®: Opravdu nový druh aerobních lekcí. Choreografie NENÍ složitá. V lekcích nejde o choreografii, ale o přirozený pohyb!!! Čistá radost z pohybu vzniká jen pokud trénujeme v takové intenzitě, kdy se vyplavují do krve endorfiny. Díky nim vydržíme trénovat dostatečně dlouho v aerobní zóně (55 minut), což je hlavní předpoklad k tomu, aby se zlepšovala kardiovaskulární i svalová vytrvalost. Redukce podkožního tuku a formování svalů dolních končetin je přirozenou adaptací na tento efektivní trénink.
  • European Step®: NOHY a ZADEK!!! To je oč tu běží… Aerobně vytrvalostní trénink na stepu v délce 55 minut. Jako když vyrazíte na pochod na Sněžku. Stále jdeme do kopce a to v pěkně svižném tempu. Odměnou za pravidelný trénink budou „vysekané nožky“ a pevný zadek.
  • P-Class: Komplexnímu posilování problémových partií a všech svalových skupin předchází jednoduchá sestava základních aerobních prvků. Nechybí ani závěrečné protažení a uvolnění posilovaných svalů.

Cvičení s prvky bojových umění

  • ETB: Tento výukový koncept EFPE® je profesionálně koncipovaným tréninkem pro ty, kteří se chtějí v co nejkratším čase dostat do formy. Lekce European Tae bo® jsou bezpochyby nejintenzivnějším cvičením. Kombinací technik kopů a úderů dochází k efektivnímu procvičení svalstva celého těla, tedy končetin i trupu. Během lekce si každý dělá přestávky sám podle sebe, když už nemůže, napije se a znovu se přidá. Každý trénuje tímto způsobem sám pro sebe, i když se celá skupina pohybuje v jednotném rytmu. V lekcích ETB® se nevytvářejí choreografie, tzn. procvičujeme jednu techniku, nebo kombinaci v tempu slow motion a potom double time, následuje další technika. Nemusíte přemýšlet co přijde, ani si pamatovat, co jsme dělali. Soustředíte se pouze na tady a teď a na své tělo.
  • ETB Intro: Slouží především k tréninku technik a k rozvoji svalové síly a vytrvalosti. Po rozcvičení se trénují jednotlivé techniky a jejich kombinace vždy s ohledem na procvičované svalové skupiny a správnost provedení. Techniky se trénují vícekrát za sebou, než v lekcích Tae Bo, proto dochází k intenzivnějšímu procvičování zatěžovaných svalových skupin. Důležitým faktorem mnohačetného opakování je také získání citu pro danou techniku.

Ostatní cvičení

  • Step Master: Zábavné choreografie pro náročné klienty kombinované s posilovacími prvky. Lekce je vhodná pro klienty, kteří již někdy jakoukoliv stepovou lekci absolvovali.
  • Zumba: Kombinace tanečních latinskoamerických prvků s prvky z aerobiku. Tancuje se na energickou latinskoamerickou hudbu. Výhodou zumby je, že nemusíte mít žádné taneční nadání, stačí jen poslouchat a nechat se unášet rytmem.

Kalendář akcí


Buďte s námi v kontaktu

sportovní areály Hamr sport


HAMR SPORT Záběhlice

Záběhlice

ul. Záběhlická
106 00 Praha 10

  272 772 762
  272 773 809
  272 774 030

HAMR SPORT Štěrboholy

Štěrboholy

U školy 430
102 00 Praha 10

  734 428 970

HAMR SPORT Braník

Braník

Vltavanů 1542
147 00 Praha 4

  244 462 467
  244 462 470


Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Pro vytvoření nebo zrušení rezervace kontaktujte prosím recepci na výše uvedených číslech.