Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Cvičení pro dospělé

Pro ženy i muže nabízíme širokou paletu cvičení, aerobiku a dalších pohybových aktivit, včetně strečinku či jógy nebo pilates. Na cvičení potřebujete pouze pohodlné oblečení, sálovou obuv (někdy se cvičí i naboso), je dobré mít sebou i ručník a láhev s pitím. Cvičební podložky a další pomůcky Vám zapůjčíme.

Relaxační cvičení rozdělujeme dále na:

  • Bosu pilates: BOSU (z anglického both side up neboli oběma stranami nahoru) je balanční podložka, při cvičení na ní se aktivuje hluboký stabilizační systém – toto cvičení má silové, strečinkové i rehabilitační účinky. 
  • CORE: Posilování celého těla bez složité choreografie se zaměřením na břicho a CORE
  • Hatha jóga: Jde o systém nenáročných a jednoduchých jógových cvičení, má pro tělo a duši rekonvalescenční a terapeutické účinky. Spojením vědomého dýchání, pomalého zaujímání ásan (pozic těla) a výdrže v nich dochází k cílenému uvolnění fyzických, ale i psychických blokád, a tím i k redukci napětí a stresu. Hatha jóga se zaměřuje především na zpružnění a zpevnění páteře, velkých kloubů a svalů, které mají tendenci ke zkracování. Lekci začínáme většinou vsedě či vleže, následují rotační/torzní pozice, Pozdrav slunci, stojné pozice, dále pozice v sedu, v lehu a v kleku, poté opět torzní/rotační pozice. Každá lekce se skládá s pránájámy (ovládání dechu), asán (tělesných pozic) a závěrečné relaxace (meditace).
  • Pilates: Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Posiluje zádové, břišní a hýžďové svaly jako základ správného držení těla.PILATES je cvičení, které vyvinul Joseph Hubertus Pilates před více než 100 lety. Inspiroval se ve starých kulturách. Cílem je propojení a vědomá souhra těla a mysli. Účelem je posílení centra – jádra těla. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Metoda PILATES nepoužívá nespočetná opakování až do únavy svalů, naopak vytváří podpůrný systém pomocí pozvolného vypracování jednotlivých svalových skupin s cílem dosažení harmonického celku. 
  • Pilates s míčem: Jde o cvičení v kombinaci s velkým míčem, naučí vás ještě lépe a efektivněji pracovat s tělem. Cvičení přispívá ke správnému držení těla, aktivaci svalů pánevního dna, správného posílení hlubokého stabilizačního systému a předcházení bolestem zad.
  • Power jóga: Je cvičební systém zaměřený na protažení svalů celého těla, rozvíjí jak psychickou kondici člověka, tak souměrně a celistvě svalový korzet. Setrváváním v pozicích se posilují svaly, které mají tendenci k atrofii, tedy ochabnutí, zároveň se díky správnému dýchání protahují svaly s tendencí ke zkracování. Pravidelným praktikováním power jógy mizí znaky špatného držení těla, lidé si uvědomují správné dýchání, lépe fungují tělesné orgány, krevní oběh a tedy prokrvení tkání, zlepší se pohyblivost kloubů. Power jóga pomáhá také v boji proti bolestem pohybového ústrojí. Blahodárně ovlivňuje psychiku. Je to též kvalitní prevence úrazů, zdravá kompenzace jakéhokoli sportu, který způsobuje jednostranné zaměření. Power jóga je skvělá pro ženy i muže, věnuje se jí stále více vrcholových sportovců.
  • Strečink a pilates: Jde o kombinaci protahovacích a posilovacích cviků s důrazem na aktivaci hlubokých zádových svalů a svalů dna pánevního, která vede ke správnému držení těla.

Aerobní cvičení s posilováním

  • AE Class: Aerobní cvičení se třemi bloky - choreografie, posilování problémových partií, protažení.
  • AE Mix: Vytrvalostní aerobní dynamické cvičení, při kterém se vytváří jednodušší nebo složitější choreografie. Výhodou této hodiny je, že zlepšuje fyzickou kondici, trénuje kardiovaskulární systém. Zapomeňte na všední starosti a nechte se v hodině unášet hudbou a choreografií.
  • BB+Ball: Cvičení na velkých míčích, které je účinné a zábavné. V různých pozicích se aktivně zapojují a posilují svaly celého těla. V hodinách se pro zpestření občas používají činky, overbally (malé míče).
  • Bodystyling: Jednoduché prvky spojené do krátké choreografie sloužící k zahřátí těla prokládané cviky zaměřenými na posilování svalových skupin.
  • BOSU®: je typ cvičebního nářadí, které si pro své všestranné využití získává stále větší oblibu mezi laickou veřejností i profesionálními sportovci. Název odpovídá anglickému výrazu „BOTH SIDES UTILIZED“ – tedy „použitelný z obou stran“ A přesně to je myšlenka BOSU®  – můžete jej postavit pevnou stranou, či stranou druhou. Používá se hlavně k posílení hlubokých stabilizačních svalů. Můžete s ním cvičit kardiovaskulární, posilovací, rehabilitační a zdravotní trénink. Je vhodné pro každého.
  • EMP® (European Muscle Power®): Účinné posilování svalů celého těla s činkami a vlastní vahou. Koordinačně nenáročné, vhodné pro začátečníky, pokročilé i seniory. Tato hodina patří do konceptu European Aerobic, kdy EMP je průpravou k European Aerobicu a Stepu. Lekce probíhají každý sudý pátek od 11 hodin a střídají se s EPS®.
  • ESG® (European Spin Gym®): Jde vysoce účinný trénink celé svalové soustavy pánve, zad, šíje a oblasti ramen, zohledňující lékařské pilíře rehabilitace zad. Cviky nutí i nejmenší svaly a jejich úpony podél páteře převzít svou funkci ochranného pilíře po celé její délce. Díky intenzivnímu cvičení dochází ke zcitlivění vnímání v oblasti páteře a ke změně jejího postavení i v každodenním životě. Mobilizační cviky zdokonalují uvědomování si jednotlivých úseků páteře a zlepšení pohyblivosti se pak projeví v předcházení blokád meziobratlových kloubů a chronicky se vracejících bolestí zad. Koncept je sestaven tak, aby podporoval přirozenou pohyblivost. Lekce probíhají každý lichý pátek od 11 hodin a střídají se s EMP®.
  • European Aerobic®: Choreografie NENÍ složitá. V lekcích nejde o choreografii, ale o přirozený pohyb! Čistá radost z pohybu vzniká jen pokud trénujeme v takové intenzitě, kdy se vyplavují do krve endorfiny. Díky nim vydržíme trénovat dostatečně dlouho v aerobní zóně (55 minut), což je hlavní předpoklad k tomu, aby se zlepšovala kardiovaskulární i svalová vytrvalost. Redukce podkožního tuku a formování svalů dolních končetin je přirozenou adaptací na tento efektivní trénink.
  • P-Class: Komplexnímu posilování problémových partií a všech svalových skupin předchází jednoduchá sestava základních aerobních prvků. Nechybí ani závěrečné protažení a uvolnění posilovaných svalů.
  • Intervalový trénink: je druh tělesné aktivity, která zahrnuje krátké intenzivní fyzicky náročné výkony. Vysoká intenzita se střídá v intervalech s odpočinkovou částí, která může zahrnovat úplný odpočinek nebo nižší intenzitu aktivity. Intervalovou zátěží trénujeme především tempo, rychlost a i vytrvalost. Při intervalovém tréninku by měly být předem známy délky rychlých úseků, intenzita, délka odpočinku a počet sérií.
  • TRX: Total-Body Resistance Exercise = cviky pro zatížení celého těla. TRX je vhodné pro každého. Cvičení na TRX je určeno pro úplné začátečníky i elitní sportovce. Cviky lze snadno stupňovat. Zátěž upravíte nastavením polohy těla.Maximální výsledky v minimálním čase. 
    Vybudujete si silné jádro. TRX buduje silné a stabilní jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla.
    Používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX umožňuje třírozměrné pohyby, které není možné provádět s jiným fitness nářadím.

Cvičení s prvky bojových umění

  • ETB: Tento výukový koncept EFPE® je profesionálně koncipovaným tréninkem pro ty, kteří se chtějí v co nejkratším čase dostat do formy. Lekce European Tae bo® jsou bezpochyby nejintenzivnějším cvičením. Kombinací technik kopů a úderů dochází k efektivnímu procvičení svalstva celého těla, tedy končetin i trupu. Během lekce si každý dělá přestávky sám podle sebe, když už nemůže, napije se a znovu se přidá. Každý trénuje tímto způsobem sám pro sebe, i když se celá skupina pohybuje v jednotném rytmu. V lekcích ETB® se nevytvářejí choreografie, tzn. procvičujeme jednu techniku, nebo kombinaci v tempu slow motion a potom double time, následuje další technika. Nemusíte přemýšlet co přijde, ani si pamatovat, co jsme dělali. Soustředíte se pouze na tady a teď a na své tělo.

Ostatní cvičení

  • Step Master: Zábavné choreografie pro náročné klienty kombinované s posilovacími prvky. Lekce je vhodná pro klienty, kteří již někdy jakoukoliv stepovou lekci absolvovali.
  • Zumba: Kombinace tanečních latinskoamerických prvků s prvky z aerobiku. Tancuje se na energickou latinskoamerickou hudbu. Výhodou zumby je, že nemusíte mít žádné taneční nadání, stačí jen poslouchat a nechat se unášet rytmem.

Kalendář akcí


Buďte s námi v kontaktu

sportovní areály Hamr sport


HAMR SPORT Záběhlice

Záběhlice

ul. Záběhlická
106 00 Praha 10

  272 772 762
  272 773 809
  272 774 030

HAMR SPORT Štěrboholy

Štěrboholy

U školy 430
102 00 Praha 10

  734 428 970

HAMR SPORT Braník

Braník

Vltavanů 1542
147 00 Praha 4

  244 462 467
  244 462 470


Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Pro vytvoření nebo zrušení rezervace kontaktujte prosím recepci na výše uvedených číslech.